pátek 12. února 2016

RECENZE: Sada od Mutt & Go


Eshopů s obojky a vodítky pro psy na zakázku sleduji celkem velké množství. Jedním z nich je i Mutt & Go, od kterého jsem již několik měsíců plánovala pořízení hned několika věcí. A tak když se naskytla možnost, tak jsem neváhala.

Mutt & Go

V nabídce Mutt & Go naleznete opravdu všemožné produkty - různé druhy obojků, vodítek, postrojů, dále také tašky na venčení, pamlskovníky, sedáky, obaly na očkovací průkazy nebo i pelíšky. A to ve všemožných barevných kombinacích, s potiskem, bez potisku, se stuhami, zkrátka jak vás to napadne.


Moje objednávka

Původně jsem v první objednávce chtěla pořídit jen postroj, jelikož jsem se po absolvování semináře "Příprava na výkon" dozvěděla, že norský postroj, který jsme měli doteď, není vhodný na jakýkoli druh tahu, takže ani pro psa, který prostě tahá na vodítku. Chvíli jsem váhala, který postroj vůbec pořídit, pak ale padla volba na typ Tour. Pak mi ale můj vnitřní hlásek našeptával: "Když už, tak už...navíc, však budou Vánoce." A tak jsem se rozhodla objednat k postroji i obojek a vodítko.


Barevnou kombinaci obojku jsem měla vybranou už dlouhé měsíce dopředu, jelikož všeobecně mám tuto kombinaci ráda - a to kombinaci fialové se zelenou. Ovšem to bych samozřejmě nebyla já, kdybych měla to, co mají ostatní a tak jsem začala vymýšlet, jak bude naše sadička vypadat. Upřímně, když jsem pak dávala dohromady konečný popis všech tří věcí, připadala jsem si, jako bych sepisovala návod na sestavení jaderného reaktoru. O to víc jsem se bála, že něco nevyjde podle mých představ, jelikož jsem z minulosti měla špatnou zkušenost s výrobou obojku na zakázku, ovšem od jiného výrobce. Zkrátka a dobře, opravdu uznávám, že mé požadavky byly více než náročné, zvláště pak u postroje. A tak, když balíček se sadou došel, byla jsem rozpolcena, na jednu stranu jsem se nesmírně těšila, na druhou stranu jsem se bála, že něco nebude tak, jak jsem chtěla. Ovšem paní Ester vše splnila naprosto do puntíku přesně.


Co musím vypíchnout je komunikace a především rychlost. Po schválení mé objednávky jsem už za 3 dny dostala fotografii s hotovou sadou, která byla ihned odeslána. Musím se přiznat, že mě taková rychlost opravdu překvapila, vzhledem k tomu, co jsem si navymýšlela a ke všemu jsem měla 100+1 připomínku či otázku. Stejně tak nemůžu opomenout trpělivost a ochotu paní Ester v naší vzájemné komunikaci, jelikož se v tomto případě opravdu považuji za puntičkářského a náročného zákazníka.




Firmu Mutt & Go naprosto doporučuji všem. S mou objednávkou jsem naprosto spokojena a do budoucna bych chtěla pořídit ještě sedák a vodítko s amortizérem. Za velmi dobré ceny dostanete opravdu kvalitní produkty, které jsou vyrobené z kvalitních materiálů a to vše podle vašich představ.



Uznejte, že mu to prostě sluší :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Jmenuji se Jaina, jsem grafička, amatérská fotografka, milovnice psů a především majitelka borderáka jménem Mojo. Mezi mé největší zájmy patří kynologie, etologie psů a chovatelské potřeby a o tom všem také jsou mé články.

Máte-li nějaký dotaz, nápad na článek, či recenzi, nebo nějaké připomínky, napište mi do komentářů, na mail nebo třeba na facebooku.

@pawsitive notes 2015-2020

Osvětové články




Doporučuji