neděle 30. srpna 2020

RECENZE: ZooRoyal Schatzkiste - kočičí


Není to tak dlouho, co jste si zde mohli přečíst recenzi na mystery box od firmy ZooRoyal s názvem Schatzkiste. V závěru recenze jsem nakousla, že se můžete těšit i na recenzi kočičí verze. A vzhledem k tomu, že doma žádnou kočičku nemám, musela jsem si za recenzentkami tohoto boxu dojet.


Na úvod bych vám ráda představila účastníky této recenze, jelikož tentokrát mi s recenzí nepomáhal pan Mou. Tentokráte to byly kočičky z malého azylu Destiny Pet, který vede moje kamarádka Terka. V tomto azylu se dostane pomoci nejen každé kočičce v nouzi, ale také každému drobnějšímu tvorovi, jako např. andulce, králíkovi nebo i potkanovi. 

Ale teď k samotnému boxíku. Oproti psí verzi Schatzkiste najdete v této kočičí o dva produkty více (celkem tedy 14) a přitom zaplatíte o dvacet korun méně. Co se týče dalších čísel, box obsahuje dvě hračky, dvoje granule, dvoje pamlsky, tři kapsičky, dvě konzervy, dvě paštičky a jeden dárek pro vás. Na konci článku najdete seznam všech obsažených produktů.


Konzervy a taštičky

Taštiček a konzerv bylo v boxíku tolik, že se s ochutnávkou dostalo bez problémů na všechny obyvatele azylu. Stejně jako u psí verze, i zde jsou veškeré konzervy a kapsičky bez obilovin, což je pro mě jednoznačné plus. Většina z kapsiček i konzerv obsahuje i opravdu velké množství masa, což je další obrovské plus. Myslím, že z tohoto ohledu je tento box ideální, pokud chcete pro svojí kočku najít něco, co jí bude opravdu chutnat, protože zde máte hodně velký výběr. 


Asi nejzajímavější z této části je konzerva Mjammjam, jelikož se jedná o příchuť hmyzu s kuřetem. Upřímně netuším, jak jsou na tom kočky s konzumací hmyzu, ale výrobce udává, že se jedná o vysoce stravitelný výrobek, který je vhodný i pro alergiky, takže asi na tom něco bude.




Granule a pamlsky

Co se týče suchého krmiva, najdete zde dva druhy. Cat’s love adult drůbeží a Mera Country taste kuřecí. Oboje granule jsou bez obilovin a oboje obsahují prebiotika, pro podporu trávení. Cat’s love granule jsou navíc v hezké kartonové dóze, kterou můžete v budoucnu využít např. na pamlsky, či nějaké drobnosti.


Asi vás nepřekvapí, že i pamlsky obsažené v Schatzkiste jsou taktéž bez obilovin a také bez přidaného cukru. Vzhledem k tomu, že mezi testery byli i mainští kocouři, je asi dobré podotknout, že pro ně byly pamlsky trošku moc malé, ale s tím hádám počítá každý majitel těchto obříků. 




Hračky a dárek

Když jsem spatřila první hračku, nemohla jsem se ubránit smíchu. Jde totiž o plyšové volské oko. Smích mě přešel v okamžiku, kdy jsem vejce rozbalila, je v něm totiž zašitý kozlík lékařský, který je pro kočky možná super, ale mě tak úplně nevoní. Každopádně, když jsem vejce vytáhla před kočičákama, bylo jasné, co z celého Schatzkiste je jejich favorit. 

Druhou hračkou, kterou v boxíku najdete, jsou dvě plyšová vajíčka plněná aktinidií stříbrnou a šantou, takže i zde je úspěch zaručen. Navíc tato vajíčka se líbila nejen kočičákům, ale vyhrál si s nimi i koliák Blue, který je taktéž obyvatelem azylu.


A nakonec, stejně jako v psí verzi, i v té kočičí najdete razítko s nápisem „Made with love“, které můžete použít buď na sušenky, cukroví nebo klidně na nějaké výrobky, pokud jste tvořivé duše.



Seznam produktů:

Granule Cat’s love adult drůbež, 400g

Granule Mera Country taste kuře, 400g

Konzerva ZooRoyal s hovězím masem a směsí z různých druhů masa 200 g

Konzerva Mjammjam hmyz se šťavnatým kuřetem

Kapsička Wildcat Serengeti Adult 5 druhů masa a brambory

Kapsička Animonda Carny adult hovězí + perlička

Kapsička Cat’s love s čistým kuřecím masem, lněným olejem a kopřivami

Paštička ZooRoyal Minkas Naturkost Adult s kuřecím masem a lososem, karotkou a lososovým olejem 100 g

Paštička MAC’s cat kachna, krůta a kuře

Plyšové volské oko s kozlíkem

Dvě plyšová vajíčka se šantou a aktinidií

Razítko 


Musím se přiznat, že než jsem poznala Terku, tak jsem ke kočkám úplně netíhla. Vždycky jsem byla zaměřená spíše na psy, ale i díky tomu, že se snažím Terce pomáhat s azylem, tak si postupně hledám cestu i ke kočkám, takže jsem ráda, že jsem měla příležitost s nimi zrecenzovat tento boxík. Některé z kočiček jsou ještě bohužel plaché, takže chápu, že neměly náladu se přede mnou, jakožto cizákem, pustit do jídla, ale věřím, že až budou mít klid, tak si na všem s radostí smlsnou.


Mockrát děkuji obchodu ZooRoyal.cz, který nám tento boxík poskytl k recenzi, o to víc mě to těší, protože vše z něj udělalo radost kočičkám, které zatím neměly to štěstí, aby našly milující domov (kromě tří mainských kočičáků, kteří mají milující majitelku v podobě samotné Terky, hlavy celého azylu).

6 komentářů:

  1. No super. Kdyby bylo něco takového jako box na hračky pro děti, klidně bych si to předplácel. U nás máme těch dětí nějak hodně. To je samý synovec, neteř a do toho naše děti. A ještě děti od sousedů. Takže prakticky každý měsíc se slaví nějaké dětské narozeniny a kde má člověk brát inspiraci? A teď chci navíc ještě kupovat hračky, které dávají trochu smysl a není to jen kus plastu... Hodně těžký úkol. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobných mystery boxů je nezměrné množství, takže bych řekla, že pro děti určitě budou taky :)

      Vymazat
  2. Nice post thank you Michelle

    OdpovědětVymazat
  3. Pro milovníky koček může být vtipný dárek takový, jako je hrníček s nápisem, kočičí kalendář, kočičí pytel na spaní . Takové zábavné a nezapomenutelné dárky jsou pro všechny, kdo mají rádi tyto mazlivé společníky. 🐾

    OdpovědětVymazat
  4. Rozveselte milovníky koček vtipným dárkem . Jestliže hledáte dokonalý předmět, který jim vykouzlí úsměv, zkuste originální kočičí hrníček s humorným nápisem nebo plyšové pantofle ve tvaru tlapky. Tyto vtipné dárky nejen zpříjemní každodenní chvíle, ale také ukáží, že pro své kočičí přátele máte skvělé smysl pro humor. Překvapte je něčím, co rozhodně nečekají, a udělejte tak jejich den ještě pestřejším a veselým.

    OdpovědětVymazat

O mně

Jmenuji se Jaina, jsem grafička, amatérská fotografka, milovnice psů a především majitelka borderáka jménem Mojo. Mezi mé největší zájmy patří kynologie, etologie psů a chovatelské potřeby a o tom všem také jsou mé články.

Máte-li nějaký dotaz, nápad na článek, či recenzi, nebo nějaké připomínky, napište mi do komentářů, na mail nebo třeba na facebooku.

@pawsitive notes 2015-2020

Osvětové články




Doporučuji