pátek 30. června 2017

RECENZE: Méně známé pamlsky


V dnešní době jsou pamlsky nedílnou součástí výbavy mnoha a mnoha pejskařů. S hojně prodávanými pamlsky má zkušenosti většina z nás, ale proč vám nepřinést recenzi na méně známé pamlsky, které si i nějakou tu pozornost přeci jen zaslouží. A tak jsme pro vás s Mojem otestovali 4 druhy pamlsků od méně známých výrobců. 


Terra Canis Strolchis – kachní


Začněme mými favority. Jedná se o bezobilné keksíky, které vypadají jako pamlsky, které si někdo upekl doma sám. Výrobce udává, že veškeré použité suroviny jsou v kvalitě k lidské spotřebě. Mimo jiné tyto pamlsky neosahují obiloviny, ani umělá aromata, či barviva. Což je pro mě obrovské plus, jelikož najít pamlsky bez obilovin, aromat a barviv není úplně jednoduché (pokud nepočítám sušená masa). Mimo jiné jsou velikostně ideální na klikrtrénink pro majitele malých a středních psů, což oceníte, hlavně, pokud vás nebaví veškeré pamlsky neustále porcovat. Ovšem pro takového labradora jsou tyto pamlsky asi jako drobky, takže pro větší psíky je moc nedoporučuji. I navzdory malým kouskům se pamlsky dobře odhazují. Ani doba konzumace není příliš dlouhá, Mojovi, který nehltá a na jídlo celkově nijak nespěchá, trvala asi tak dvě kousnutí.



Greenwoods Nuggets - kachní a kuřecí



Mojovými favority jsou naopak tyto pamlsky. Jakmile ochutnal, už mi nedal pokoj a chtěl další a další. A pokud chutnají stejně dobře jako voní, pak se mu ani nedivím. Jak můžete poznat dle složení, jedná se téměř o čistou svalovinu, která je usušená lyofilizací, neboli mrazem. Jelikož se jedná o větší kusy, tak budete nuceni si pamlsky nejdříve naporcovat, pokud byste je chtěli používat při tréninku. Strukturou bych je přirovnala k sušeným plícím, takže se dají dobře krájet, ovšem připravte se, že poměrně dost drobí. Vzhledem k tomu, že se dají i porcovat, tak jsou skvělé jak na trénink, tak i prostě jen jako ňamina, když chcete psíkovi jen tak udělat radost. 



Nutrivet Inne snack – kuřecí



Toto jsou opět pamlsky, které jsou svými rozměry naprosto ideální na klikrtrénink. Sice nevoní úplně vábně, každopádně složením bych je zařadila mezi nadprůměrné, hlavně díky tomu, že neobsahují obiloviny, umělá barviva, ochucovadla ani konzervační látky. Jsou v mnoha ohledech podobné granulím, takže je pes snadno a rychle rozkouše. Nijak se nedrobí a dobře se odhazují. 



CANIBIT pštrosí cookies



Tyto pamlsky jsou, řekla bych, lepší alternativu k piškotům. Svým složením nejsou úplně ideální, jelikož obsahují velké procento obilnin a malé množství masa (co také chtít, za ty peníze), každopádně pár pamlsků denně psovi určitě neublíží. Oproti ostatním pamlskům jsou značně větší a na rozdíl od Greenwoods Nuggets se mnohem hůře porcují. Sice se dají rozkrojit, ale zbyde po nich hodně nepořádku. Vzhledem k velikosti pamlsků počítejte u menších a středních psů s delší dobou konzumace (pan Mou je na můj vkus žvýká poměrně dlouho :D ). Já osobně jsem tyto pamlsky koupila především proto, že při tréninku Moja rozehrávám na pamlsky, které mu odhazuji a k tomuto účelu se opravdu více hodí větší pamlsky, jelikož malé kousky pak např. v trávě hledá půl hodiny.



Jaké používáte nejčastěji pamlsky vy? A jaké mají nejradši vaši čtyřnožci? :)


Všechny recenzované pamlsky lze zakoupit na eshopu Zoohit.

________________________________________________________________________________________________________

Nejedná se o sponzorovanou recenzi.




2 komentáře:

  1. Parádní recenze. Tyto pamlsky třeba vůbec neznám :-) . Já jsem dřív vybírala našemu psovi jakékoliv mňamky. Nekoukala jsem se na to, od jaké jsou značky, ale když už byl starší a začal mít problémy, tak jsem se mu dívala po nějakých doplňcích stravy a zaujaly mě pamlsky s CBD z obchodu Cibdol. Jsou to pamlsky a zároveň psovi prospějí, takže ideální kombinace. Nejí tak něco jen tak :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se recenze líbí :)

      Vymazat

O mně

Jmenuji se Jaina, jsem grafička, amatérská fotografka, milovnice psů a především majitelka borderáka jménem Mojo. Mezi mé největší zájmy patří kynologie, etologie psů a chovatelské potřeby a o tom všem také jsou mé články.

Máte-li nějaký dotaz, nápad na článek, či recenzi, nebo nějaké připomínky, napište mi do komentářů, na mail nebo třeba na facebooku.

@pawsitive notes 2015-2020

Osvětové články




Doporučuji