středa 10. června 2015

Host: Bára Petržilková


Báry smečka:

Oušík (Ocean Wind Dajavera) | border kolie | dobře motivovatelný a ovladatelný; stále připraven na jakoukoli aktivitu; veselý pes se spíše submisivnější povahou
Žeryk (Forest Happy Florén) | parson russel teriér | hrdý představitel svého plemene, se silným loveckým pudem; je nebojácný, ostrý a sebevědomý

Od kdy se věnuješ kynologii?

Od doby, kdy jsem si pořídila prvního psa Žeryka, to je asi od roku 2011. Jelikož naše začátky nebyly valné a chtěla jsem Žerykovi „přijít na kloub“, tak jsem se začala o výcvik a jeho možnosti více a více zajímat.

Jaké jsou tvé hlavní psí aktivity?

S oběma psy se věnuji dogdancingu, zatím jsme „jen“ skládali zkoušky, ale letos se těšíme i na první závody. Další sport, kterému se hodně věnujeme je dogfrisbee, s Oušíkem trénujeme distanční i freestylové prvky a nějaký ten závod už je za námi. Dále se také věnujeme cvičení na protažení a posílení svalů.

Tvé prozatímní úspěchy:

Oušík | ZOP, Master of Dogdancing 1 (F1, HtM1, DwD1 a MD1), HtM2, MD2, DwD2
Žeryk | ZOP,  ZZO, zkoušky norování, Master of Dogdancing 1 (F1, HtM1, DwD1 a MD1)



4 komentáře:

  1. Dobrý den, náhodou jsem narazila na Váš rozhovor s Bárou Petržilkovou. Máme doma Žerykovu "sestru" Eshley Happy Florén neboli Elišku - jsou si s Žerykem neskutečně podobní, nejen vzhledem, ale i charakterem.
    Bára Pešková
    barapesek@volny.cz

    p.s. Mohu zaslat foto na email.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to jsem moc ráda, že jste sem zavítala :) Báře váš email rozhodně předám, ať se vám ozve :)

      Vymazat

O mně

Jmenuji se Jaina, jsem grafička, amatérská fotografka, milovnice psů a především majitelka borderáka jménem Mojo. Mezi mé největší zájmy patří kynologie, etologie psů a chovatelské potřeby a o tom všem také jsou mé články.

Máte-li nějaký dotaz, nápad na článek, či recenzi, nebo nějaké připomínky, napište mi do komentářů, na mail nebo třeba na facebooku.

@pawsitive notes 2015-2020

Osvětové články




Doporučuji