pátek 22. května 2015

Z našeho deníčku #1 - Couvej


Před začátkem roku 2015 jsem si říkala, že je potřeba změnit celkově přístup k jakémukoli tréninku Moja. Rozhodla jsem se, že více zamakáme, budeme více cvičit, budeme se věnovat různým trikům, více si hrát a celkově se pokusím náš vztah zlepšit, jelikož pak bude snažší řešit Mojovy problémy (o těch napíšu někdy v budoucnu). Abych měla něco, čeho se držet, dala jsem si jakási předsevzetí, zkrátka věci, které bych chtěla tento rok stihnout. 


A tak jsme začali makat. Začali jsme chodit na individuální tréninky, abych mohla i já pracovat na sobě a věděla, jaké chyby dělám. Na agility jsme začali pracovat na skokové technice. Začala jsem si vést tréninkový deník, do kterého si píšu, co jsme který den dělali, jak si Mojo vedl a na co se zaměřit příště. Začali jsme více cvičit doma a podobně.

Jedním z mých předsevzetí je ještě tento rok složit zkoušku F1 (zkouška dogdancingu první úrovně, divize freestyle). Na tuto zkoušku ještě neumíme všechny předepsané triky, takže pracujeme především na nich a na pilování těch, které již umíme.
Včera jsme pracovali na couvání. Tento trik jsem Moja učila pomocí podložky, kterou jsem používala jako target na zadní packy - s tímto postupem Mou prakticky neměl problém. Postupně jsem začala klikat ve chvílích, kdy Mou ještě úplně nedocouval na podložku, abych jí mohla postupně odbourávat. Při včerejším tréninku jsem zkusila podložku odstranit úplně a z výsledku jsem měla opravdu radost a tak jsem se rozhodla to natočit...a výsledek je zde :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Jmenuji se Jaina, jsem grafička, amatérská fotografka, milovnice psů a především majitelka borderáka jménem Mojo. Mezi mé největší zájmy patří kynologie, etologie psů a chovatelské potřeby a o tom všem také jsou mé články.

Máte-li nějaký dotaz, nápad na článek, či recenzi, nebo nějaké připomínky, napište mi do komentářů, na mail nebo třeba na facebooku.

@pawsitive notes 2015-2020

Osvětové články




Doporučuji